- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Lehet bízni az Applikációkban?

Ovulációs és menstruációs naptár

2018. április 20. - FRK

Én magam is használok egy Appot (telefonos applikáció) és lehet meglepő, de leginkább azért kellett, mert motiváltam ezzel is magam. Vezettem intenzíven (minden nap), de mostanra úgy érzem már elég csak egyszer-egyszer rápillantanom, mert elértem vele, amit akartam.

Hogy értsd, hogy pontosan mire is gondolok, kifejtem most Neked! 

appi.jpg

Egy angol nyelvű Appot választottam, mivel nyár végén terveim szerint már fogok kismama jógaórát és szülésfelkészítő tanfolyamot tartani, így nem árt, ha egy kis szakmai angol is ragad rám, másrészt mikor kiválasztottam, akkor még nem is tudtam arról, hogy létezik magyar verzió is. :) Utóbbiakat is letöltöttem kíváncsiságként és tényleg nagyon jók. A magyaroknál, amiket én néztem, azoknál van regisztrálási kötelezettség, míg amit én használok angol nyelven, abban teljesen inkognitó maradhattam, ez külön nagyon tetszett. Sajnos a vélemények alapján nem mindegyik App megbízható, mert több cikk is megjelent, hogy van olyan, aminél pont azt szerették volna a lányok, hogy még ne legyen babájuk és ennek ellenére becsúszott. Mondjuk ránk nézve jó lenne egy ilyen véletlen is. :) Számomra azért volt fontos, hogy kiismerjem a ciklusom és azáltal, hogy vezetem, kvázi, mint egy kis naplót, így a motivációm is megmaradt. Olyannyira, hogy még a folyadékbevitelem is sikerült növellni vele, pedig azzal én mindig küzdöttem. Általában ezeket az adatokat kell megadnod: Hány kilót mértél aznap, mennyi folyadékot ittál, milyen a hangulatod, mit edzettél, volt-e szeretkezés és ha igen, akkor milyen volt? Mármint nem arra kíváncsi az App, hogy jól esett-e! :D Csupán, hogy védekezéssel vagy anélkül, továbbá maszturbáltál-e, illetve, hogy milyen magas volt a szexuális étvágyad? Emellett még azt is bejegyezheted, hogyha váratlan stressz ért, gyógyszert kellett bevenned és hasonlók. Vezetni kell a menstruációs napjaid számát és a vérzés intenzitását. Van, amelyikbe a reggel mért testhőmérsékleti adataidat is bele tudod írni.

applikacio.jpg

Amit pedig szintén hasznosnak tartok az nem más, mint az ovuláció figyelése, aminél nemcsak a napot tűzi ki, hanem a nyákod folyamatosan feljegyzésével (ez szintén applikációba írható adat) megismered a ciklusodat. Tudni és érezni fogod, hogy mikor, mi zajlik le benned. Ezáltal nő az önbizalmad, egyre magabiztosabb leszel és sokkal nagyobb türelmed lesz önmagadhoz! Ez aztán a jó hír! Igaz? :) Ez nagyon fontos, hisz sok lány/nő/asszony, azáltal, hogy ezekkel nincs tisztában, olykor rosszul társít egy-egy tapasztalást valamilyen érzéssel. Pl.: "Biztos azért görcsölök, mert valami olyat ettem, amitől puffadok vagy lehet, hogy intoleranciám van, mert azt mostanában sokat hallani, és máskor is éreztem már ilyet." Holott lehet, hogy csak szimplán peteérése van és azt érzi, ami szintén görcsös összehúzódásokat okoz és sokszor érezhető úgy, mintha a belek környékén lenne valami, ám én ezt is csodás folyamatnak fogom fel, hisz tudhatod, hogy jól működik a tested, egészséges és ennél nagyobb ajándék, hogy mi nők erről minden hónapban kapunk visszajelzést, nincs is. Itt is megjegyzem persze, hogy nem mindig érezni, sőt hallottam már olyat is, hogy volt, aki csak szülés után vagy előtt érezte meg először magát a peteérést vagy az ovulációt, szóval nem kell kétségbeesni akkor sem, ha nem görcsölsz vagy nincs égető érzés a petefészek környékén. A hónapok során össze kellett szoknom az Appal, ami nem ment elsőre, hisz ki kellett ismernem a használatát, figyelnem kellett a javaslatait és meg kellett, hogy ismerje a ciklusom ahhoz, hogy minél pontosabban meg tudja mondani az ovulációs napot. Mára ez már tökéletesnek mondható, napra pontosan tudja, hogy mikor ovulálok, úgyhogy javaslom, hogy Te is tölts le egyet vagy akár többet is, hogy kiismerd, hogy melyik a számodra legmegfelelőbb! Remek lehetőség, hogy megismerd magad és tudd, hogy mikorra tervezzétek az együttlétet! 

app.jpg

Ha tetszett a cikk és hasznosnak találtad, akkor kérlek nyomj egy LIKE-ot, a megosztásokat külön köszönöm, hisz így még több nőhöz eljut az információ és könnyebben készülhet fel életének egyik legszebb, hanem a legszebb időszakára!

És ne feledd, légy büszke arra, hogy NŐ vagy! 

FRK - ElőkéSzülés Blog 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr6013852030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása