- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Mindent megteszek a sikeres fogantatásért

2022. február 07. - FRK

Ahhoz, hogy a mentális egyensúlyom meglegyen, szükségem van arra, hogy testileg is kívül-belül rendben legyen minden. 3 hónappal a fogantatás előtt most is elkezdem a magzatvédő vitamin szedését, és valószínű, hogy a méregtelenítő kúrámat is gyógyteákkal, utóbbit még nem egyeztettem a természetgyógyászommal. Igen, akkor itt rá is térnék a lényegre...

pexels-julian-jagtenberg-103127.jpg

Csakúgy, mint az első gyermekem előtt, most is fontosnak tartom, hogy testileg-lelkileg előkészüljek. Alapból tavaly szerettünk volna belevágni a második babaprojectbe, de ez meghiúsult, mert a kisfiam és a Férjem sem állt még készen arra, hogy megérkezzen hozzánk a kistesó. Viszont akkor 2020 januárjában elmentem egy magánklinikára megcsináltatni a családtervező (7 fiolás) vérvételt vizeletmintával. Mivel egy-két vitaminhiányt leszámítva, minden rendben volt, ezért idén ezt kihagytam. Helyette elmentem a természetgyógyászomhoz, Opál Róberthez, akivel immáron 12 éve ismerjük egymást. Maximálisan megbízok benne, én azt mondom az ő szaktudására, hogy egy két lábon járó lexikon. Neki köszönhetem az immunrendszerem, ami addig, amíg őt meg nem ismertem, gyerekkorom óta elképesztően rossz volt. A Férjemnek azóta nem jönnek ki úgy az allergiaszezon alatt az allergiás tünetei. Sokkal nagyobb sportteljesítményre voltam képes, mikor hozzá jártam kezelésekre edzőként.

Amióta pedig Anyaként kell helytállnom, és igen aktív a kisfiam, elértük az ő segítségével, hogy felhoztuk a szervezetem egy olyan szintre, ami nem engedi, hogy kifáradjak jóval a gyermekem előtt. Bírom szusszal, ez mindenki számára nagyon fontos. Nyűgös anya helyett pörgős anya, ezt kipipálhatom. :) Közel 2,5 évig szoptattam, így eléggé leamortizálódott a szervezetem, emellett a sok emelgetése a babának, a kialvatlanság, a sokszor nem evés vagy nem megfelelő evési szokás, mind-mind megbélyegezte a szülés utáni időszakot. Azt már szülés után 1-1,5 évvel eldöntöttem, hogy arra a gerincre, leharcolt hátra, derékra nem fogok vállalni egy újabb várandósságot, mert akkor az lesz, mint anno Édesanyámmal, aki nem foglalkozott ezzel, hogy majd gerincbe kell kapnom érzéstelenítőt, hogy valahogy ellegyek napközben. Inkább jógázom és azzal helyrehozom, ami elállítódott. Szóval visszakanyarodva Robihoz, elmentem hozzá most is év elején, hogy tiszta lappal indulhassak neki ennek az évnek. Bioenergetikai géppel végezte a vizsgálatot, aminek köszönhetően képet kaptunk pár perc alatt a szervezetem jelenlegi állapotáról. Maga a vizsgálat teljesen fájdalommentes. 

robinal.jpg

Az eredményt meglátva nem lepett meg, hogy lesz dolgunk. Kaptam ott helyben egy terápiát, és ezt követően egy 3,5 hetes diétát kellett követnem, illetve kaptam egyéb táplálékkiegészítőket. Nagyon kemény küzdelem volt, pláne egy cukros, mindent megengedek magamnak hangulatú karácsony után. Néha komoly elvonási tüneteim voltak. Aki régebb óta követ, most meglepődhetett azon, hogy én fogyasztottam cukros ételeket, de bizony a gyermek születése után visszajött az életembe az édesség. Mértékkel ugyan, de azért fogyasztottam heti, olykor napi rendszerességgel. Megérte azonban a diéta betartása, őszintén mondom, hogy sokszor volt olyan, amikor már kezdtem benne nem hinni, de amikor visszamentem a kontrollra, azt hittem elsírom magam örömömben.

Madarat lehetett volna fogatni velem, annyira boldog voltam. Szerintem soha nem mutatott a gép ennyire "tökéletes" eredményt. A képen kékkel van jelölve az egy hónappal később mért eredmény. Van még mit csiszolni, de alapvetően ez már így is nagy eredmény. Pláne, hogy az első vizsgálatból többek között az is kiderült, hogy voltak az emésztőrendszerben olyan baktériumok, amik nagy valószínűséggel gátolták volna a baba megfoganását, ebből adódóan a nyálkahártya rendszer sem volt teljesen tökéletes, így a megtermékenyített petesejt nem biztos, hogy szépen be tudott volna ágyazódni. Éppen ezért fontosnak tartom az ilyen jellegű kontrollt, hisz ezekről semmi visszajelzésünk nincs, nem tudunk róla, hogy miért nem jön össze esetleg a baba, mert nem jár tünettel. A gép azonban kimutatta, és így Robi jó tanácsokkal ellátott, aminek köszönhetően most már biztosan nem lesznek ilyen jellegű problémáim. 

bioenergetika_eredmeny_februar_kata.jpg

Az életmódváltásnak nagyon örülök, fittségben is újra a réginek érzem magam. Az eredmény pedig magáért beszél. Most februárban pedig folytatódnak a további előkészületek. 

Ha van időd és kedved, akkor szívesen elolvasom, ha megosztod velem kommentben, hogy Te miképpen készülsz fel testileg-lelkileg a fogantatásra. 

FRK

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr6317273512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása