- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Egészséges életmód a fogantatás előtt (is)!

367 meddő pár - 87%-os sikeres fogantatás az életmód hatására

2018. február 03. - FRK

Írtam korábban, hogy milyen fontos az egészséges életmód már a fogantatás előtt is. Sőt legutóbb láthattátok azt is, hogy a zeller milyen jó hatással van a férfiak spermájára. Apropó, kipróbáltátok a receptet? Mi ma este fogjuk megcsinálni. :) Azonban most arról szeretnék írni Nektek, hogy mi nők, mit tehetünk meg egészséges táplálkozással a sikeres fogantatásért. Ugyan a legtöbb leendő kismama elkezdi szedni a magzatvédő vitamint, amit nagyon jól tesz, viszont az nem váltja ki az egészséges életmód adta előnyöket.

Vannak azonban olyan ételek, amikkel pont az ellentettjét érjük el. 

egeszseg.jpg

Számos cukros, finomított étel, tartósítószer, ételízesítő és egyéb egészségtelen összetevő pont hogy meggátolja azt, hogy teherbe ess. Most listát nem fogok írni arról, hogy mik az egészségtelen ételek, mert ezt mindenki pontosan tudja. Persze az ember türelmetlen, pláne, ha már mindketten vágytok a babára. A magzat egészsége, fejlődése érdekében azonban jobb egy picit több időt adni magatoknak, ha most kezditek el az életmódváltást. Hiszek abban, hogy a terhesvitamin kell kiegészítésnek, de ugyanakkor nem képes pótolni az egészséges életmódot. Tehát ha Te pl.: minden este a TV előtt ülsz és falod a chipset, kólával, akkor hiába eszel vitamint, nem fogod elérni azt a hatást. Ez szerintem tiszta sor!

zoldborso.jpg

Vannak azonban olyan egészségesnek mondható ételek is, amik NEM segítik a megtermékenyülést. Ilyen bánatomra a zöldborsó és a szója, pedig szeretem mind a kettőt és az intollerancia miatt fontos kiegészítője volt az étrendemnek. Kissé bajban is leszek nélküle, de a babáért megteszek mindent, ahogy gondolom Te is ezt tervezed! :) A férfiak étkezése ugyanúgy fontos, így az életmódváltásba vond be a férjedet/párodat is! Visszatérve a borsóra, ez az a zöldség, ami a hüvelyesek közül a leginkább képes akadályozni a megtermékenyülést. De ide sorolják még a korábban már említett szóját, a rebarbarát, a tejet, a tejtermékeket, a cukros és fehér lisztes ételeket. Úgyhogy azt javaslom, hogy alakítsd ki a számodra legmegfelelőbb életmódot még a fogantatás előtt, pláne, hogy ezzel növelheted a megtermékenyülés esélyét. Sok sikert kívánok hozzá! 

Ha bármi kérdésetek van a témával kapcsolatban, akkor itt kommentben feltehetitek! ;) 

FRK

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr4913630660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kertportál Magazin · http://www.kertportal.hu 2018.02.05. 07:18:22

Az elmúlt évek kutakodásai alapján rájöttem, hogy az egészséges étel, mint olyan, mindenkinek más. Van diéta, ami nekem jó, de másnak tiltott lenne, ha utánanézne. Egy jó belgyógyász-endokrinológus és dietetikus a kulcs. Éveken át próbálgattam diétákat: voltam vegán, 90 napos diétás, Atkins, paleo, 160 grammos stb. De valójában egyik sem oldotta meg az alap okot, amiből kiindult minden. Az IR miatt 160 grammost kaptam, nem ért semmit gyógyszer nélkül, sőt mégjobban begyulladt a szervezetem. A vegánban sok dolog tilos volt nekem: glutén, szója, kukorica, és így sok alapélelmiszert os kilőttem. A nyersvegán sem oldott meg semmit, sőt, mégjobban berobbant a gyulladás. A végén a paleo-ketogén oldotta meg a bajt. Mellőztem a hisztaminreakciót kiváltó ételeket, a tejtermékeket, glutént, kukoricát, burgonyaféléket (paprika, pari, padlizsán, krumpli), és amellett, hogy fogytam, nagyon sok pozitiv testi tünetem lett. Azt gondolom az egészséges ételek személyreszabottak. A paradicsom egészséges, ha nem vagy rá rejtetten allergiás...és így tovább.
süti beállítások módosítása