- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Mi lesz ha?... Te is folyton ezen kattogsz?

2018. december 27. - FRK

A minap láthattátok az ElőkéSzülés Insta Storyban, hogy elkezdtem olvasni egy új könyvet. Hozzáteszem nem spiritiszta, bár a címéből sokan azt hihetik. Felnyitotta a szemem arra, hogy van valami, amiről még nem beszéltem, nem írtam Nektek, pedig sokatok számára hasznos lehet. Számos lányt, nőt érint a szorongás, a hülyeségeken való agyalás, a nehéz elalvás vagy a mindig kell valami figyelemelterelés, hogy ne halljam a gondolataimat problémája.

Ismerős? Akkor ez a cikk bizony neked szól! ;)

art-artist-arts-and-crafts-1559046.jpg

Átéltem ezeket és sok éven át a 'Mi lesz ha?' kérdés uralta a gondolataimat, ha épp nem voltam valamivel lekötve, ami persze mérgezően hatott rám, az életemre és tudtam ennek véget kell vetnem. Persze volt, mikor épp attól féltem, hogy én ilyennek születtem, állandóan filozofálok és ezzel együtt kell élnem. Aztán jött az életemben januártól a változás, pont még a várandósság előtti pár hónapban, tehát mondhatom, hogy a legjobbkor. Tegnap a könyv olvasása közben jöttem csak rá igazán, hogy jééé, kigyógyultam ebből a hülye, most már mondhatom szokásból. És mennyivel jobb azóta az élet! Van harmónia, nyugalom vesz körül, tudok aludni, vannak normális gondolataim, elégedett vagyok az életemmel, a párkapcsolatommal, a családommal, a barátaim felnéznek rám, a jelenben élek, megélem mindazt, ami körülvesz és nem a múlton rágódok vagy a jövőben élek. Hatalmas ajándék ez, ezért is gondoltam, hogy ezt a ráismerést le kell írnom, mert sokaknak segíthet. Hátha épp Neked is! ;) 

Olyan jógára jártam, ami kifejezetten a női lélekre koncentrál. Emellett tanultunk a női egészségről és a szexualitásról is. Volt, amivel tudtam azonosulni a jógában és volt, amivel nem, de ebben pont az a jó, hogy mindenki kiveszi belőle azt a kis szeletet, amire neki éppen szüksége van. Így ténylegesen egy lelkifröccsként szolgál és utána, emlékszem, minden este úgy mentem haza, hogy repkedtem a boldogságtól és felhívtam valakit az aznapi élménybeszámolómmal, amiket az órán tanultam, tapasztaltam. Az első óra nagyon furi volt, szívem szerint kifutottam volna a teremből, nagyon idegen volt a légkör, maga az, hogy egy teremben vagyok és fordítok magamra időt, de nem akartam a gondolataimmal együtt lenni. Féltem, hogy nehéz lesz kikapcsolnom és ráerőltetek magamra valami olyat, ami nem is áll hozzám közel. Meglepett, hogy simán csak az, hogy figyeljek a be és a kilélegzésre, mennyire nehéz feladat. Cikáztak a gondolataim és mindig azon kaptam, hogy már megint nem a lényegre koncentrálok. Itt már tudatosult bennem, hogy oké, ezzel bizony feladatom van. Amit fontos még megjegyeznem, hogy nagyon meg kell találnod a saját tanító mesteredet. Olyan nincs, hogy ez nem Neked való mozgásforma. Akkor valószínű nem voltál jó helyen, nem találtad meg azt a személyt, aki számodra ebben hiteles éa akire felnézhetsz. Mára már megtanultam csak a légzésre figyelni, nem mondom, hogy minden áldott gyakorlással megy és sikerül, de jóval jobb, mint a kezdeteknél és ez segít az élet többi területén a fókuszáltságban. 

adult-beautiful-bracelets-999519.jpg

A jóga által és az évek alatt lezártam a múlt problémáit, megszakítottam az olyan emberekkel a kapcsolatot, akik leszívták az energiámat és nem hoztak be jót az életembe (sajnos eközt családtag is volt, így nem volt könnyű ezt meglépni és ezzel szembenézni), átkonvertáltam a múlt negatív történéseit fejben, így máris élhetőbb volt számomra az élet. Utóbbinál azt értem, hogy levontam sok dologban a következtetést, hogy mi, miért történt úgy, ahogy és máris nem éreztem azt, hogy áldozat vagyok. Felismertem, megismertem a hibáimat és tudtam, hogy mi az, amin még érdemes változtatnom. Anno alvás előtt szinte mindig kellett valami, amivel lekötöttem magam, hogy ne legyek feszült, de a jóga, az új életmód ezt teljesen megváltoztatta és ezáltal sokkal nyugodtabb lettem én is. Érezhető volt rajtam a kiegyensúlyozottság, amit a környezetem is érzett rajtam. Azt éreztem, hogy szívesen megismertetném sokakkal ezt az életfelfogást, amit a jóga ad, persze ehhez kell egy nyitottság, egy érdeklődés önmagad iránt is, hogy befogadó legyél, hogy Te magad fel akard fedezni ki is vagy valójában és megismerd a tested jelzéseit. 

Fontos, hogy a családtervezési fázisban tisztában legyél a saját érzéseiddel, a céljaiddal. Hogy megismerd a ciklusod, hiszen akkor lehet igazán sikeres a babavállalás, ha az ovuláció napját nem csak megsaccolod, hanem konkrétan tudod. Ezt Te jobban érzékelheted, mint bármely applikáció. A várandósság rengeteg új dolgot, új érzést hoz majd magával, amivel fel kell venni a ritmust, újra kell tanulnod a tested. Nehezíted a dolgod azzal, ha ezenfelül még a hétköznapi problémáid is rápakolódnak, emiatt aztán nem tudod úgy megélni azt a 9 hónapot, ahogy Neked jól esne. Érdemes kipróbálnod a jógát vagy legalábbis megismerkedni egy olyan mozgásfromával, ami lelkileg is táplál.

Jön az újév, az új célkitűzések, az új remények! Ki kell használni, hogy elérhesd a célod! 

LIKE, ha Te is így gondolod! ;)

Szerző: FRK

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr8314517502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kertportál Magazin · http://www.kertportal.hu 2018.12.31. 08:22:40

Nagyon érdekes ez a gondolat, mert valóban meg kell dolgozni azért, hogy a "mi lesz ha..." érzés eltávolodjon az ember gondolataiból. Nekem is több évbe telt és néha még most is krízis helyzetben előjön, mert miért ne...de már tudatosan oda tudok rá figyelni. De ehhez ismerni kell a módszereket és tudni kell odafigyelni az elme kis játékaira.
süti beállítások módosítása