- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Kell-e Expot látogatnia annak, aki még nem vár babát?

2018. november 22. - FRK

Ígértem, hogy hozok Nektek élménybeszámolót a Baba Mama Exporól. Nos, ez egy nagyon igényes, letisztult, átlátható és sok hasznos információt átadó rendezvény. Az azonban kérdés, hogy érdekelheti-e azt, aki még nem kismama és nem is anyuka.

Tavaly voltam baba nélkül, teljesen egyedül, idén már kismamaként, illetve Férjem és Édesanyám kíséretében, így összehasonlítottam, hogy milyen más érzelmek kavarogtak bennem akkor és most.

Olvassátok szeretettel:

baby-clothes-baby-shoes-booties-47220.jpg

Nézzük először is a tavalyit, amikor még csak tervben volt a baba. Hajtott a vágy, hogy a kismamák közt legyek, hogy ráhangolódjak erre az egészre, hogy felfedezzem gondoltak-e azokra, akik még csak a családtervező fázisban járnak. A főbejárat előtt állva két dolog miatt is bekönnyeztem, az egyik, hogy aznap vágtam bele az ElőkéSzülés Projectbe, a másik, hogy lepergett előttem, hogy lehet nemsokára babánk lesz és mennyi, mennyi újat fog hozni az életünkbe a kis csöppség, mennyi változást, mennyi aggodalmat, ugyanakkor boldogságmámorban fogunk úszni. Gondolom ezzel a gondolattal már Ti is elkalandoztatok párszor. Kételyek és vágyak csatája ez, aztán a pozitív teszt után ez folytatódik és a végefelé pedig már csak a boldog, örömteli várakozás marad. (Jó esetben...) Na de, nem akarok most ennyire eltérni a lényegtől. Belépve az ajtón kaptam egy promós anyagokkal teli zacskót, amiben termékminták is voltak. Majd böngészve a lapot, amin a jelenlévő cégek voltak felsorolva, kijelöltem, hogy engem mi az, ami érint, mert nem akartam túl sok időt eltölteni azzal, hogy csak kóválygok egy ekkora térben. Vitaminok, szűrővizsgálatok és társaik. Persze, azért nyitott szemmel jártam, hogy ha majd egyszer lesz babám, akkor mennyire izgi ez a rendezvény. :) Találkoztam szülésznővel, védőnővel, láttam szépségápolási termékeket, beleérttve a rettegett striával való harcot is, hogy mit tehetsz ellene, beszéltem őssejtbankos kollégákkal is, bár az még lehet kicsit korai volt és felfedeztem szűrővizsgálatokról szóló információkat. A többi standon mindig említettem, hogy csak tervben van a baba, hát azontúl, hogy néztek rám furán, mint Rozi a moziban, hisz nem ez a megszokott, elláttak hasznos infókkal, hogy amikor megtudom, hogy babát várok, onnantól kezdve mik lesznek a teendőim. Hova érdemes csatlakozni, regisztrálni, milyen szűrővizsgálatok lesznek, hogyan válasszak orvost és sorolhatnám egészen a újszülött gondozásig. 

Hm, majd lehet erről is írok egy cikket, mert izgalmas és tanulságos téma annak, aki még előtte áll. ;)

Nyomj egy LIKE-ot a cikkre, ha tetszene! 

elso_valtozasok.jpg

Aztán kismama lettem és már nagyon vártam, hogy végre pocakosan, amolyan beavatottként, én is részese lehessek a rendezvénynek és beszerezzük még azt a pár dolgot, amit kell. Most is csak a lényegre koncentrálva jártunk körbe és sikerült megvenni mindent, amit terveztünk. Viszont úgy láttam, hogy volt egy-két újdonság azok számára, akik a családtervezés előtt állnak, de ebbe most nem mélyedtem el annyira. Egy standhoz odamentünk és azt láttuk, hogy a kávé kínálat nagyobb volt, mint az információátadás és hárman sem jöttünk rá, hogy ott vajon mit lehet csinálni. Hiányoltam a vitaminos standokat és idén sajna a termékmintákból sem volt sok, de szórólapos zacskót és egy kis gyümölcspürés italt kaptunk útravalónak. Ami nagyon zavaró volt most, hogy folyamatosan jobbról-balról, ha már egy picit is megálltunk vagy ránéztünk egy termékre több hostess, eladó is ránk ugrott, hogy elmondja az ajánlatát, az arcunkba tolja a szórólapot, vagy bevonjon valami regisztrációba, amiért cserébe kapok valami csekélységet, ami lehet, hogy nem is érdekel. Szóval ez a része nem tetszett és figyelni kellett, hogy ne "vadásszanak le". Továbbá örültem volna annak is, ha bizonyos helyeken le vannak helyezve székek és nem csak a színpad előtt, mert azért pocakosan már nem olyan könnyű 3-5 órát végigsétálni. Összeségét tekintve, azt mondom jobban élveztem tavaly, mint most, de nem bántam meg, hogy elmentünk. Ki lehet fogni jó kedvezményeket is. 

Ha úgy érzed, hogy lelkileg jót tenne, ha szeretnél egy kicsit belelátni ebbe a világba, hangolódnál már a babavárásra, akkor érdemes ellátogatni. Szerintem jó érzés, amikor ilyen közegben vagy! Nekem tavaly nem volt nyomasztó, sőt, élveztem, hogy nemsokára én is a "csapat" tagja lehetek. Pozitívan álltam hozzá és fel se merült bennem, hogy nem jöhet össze a baba, pedig tudjátok, anno még a meddőség is szóba jött, igaz teljesen alaptalanul riogattak vele, de azért nem esett jól, pláne egy orvos szájából. 

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr7414387548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása