- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Már letett róla, hogy babája lehessen, aztán...

2018. március 17. - FRK

Épp itt az ideje, hogy a Tanulságos Történetek egy újabb résszel bővüljön! :) Következő sikersztorink Dóriról szól, aki nagyon sokáig rágörcsölt arra, hogy babája legyen.

Hogy egészen pontos legyek, 2 évig próbálkoztak, mire sikerült a megtermékenyülés.

sztori.jpeg

Kép forrása: pexels.com

Az elején ellazultak, semmi rosszra nem gondoltak, aztán ahogy telt-múlt az idő, furcsállta, hogy miért nem jön össze, és akkor eljött az a pont, hogy teljesen ráfeszült. Itta a gyógyteákat, szedte a vitaminokat, ami persze szintén pluszban rásegített, de leginkább az hozta meg a várva várt eredményt, hogy végre el tudott lazulni. Volt egy pont, amikor már feladta, amikor már letett arról, hogy neki babája lehessen és épp akkor köszöntött be, amikor már nem is számított rá. Azért ez egy nagyon fájdalmas pont egy nő életében, ráadásul egy olyan nő életében, aki vágyott arra, hogy gyermeke lehessen!

Ezt írta nekem: "Egy dolgon változtattam, elengedtem a dolgot, jól éreztem magam! Sosem iszom alkoholt, de akkoriban esténként lecsúszott 1-1 pohár vörösbor is. Az első ilyen laza hónapban összejött a baba. Magam sem értettem hogy lehet ez. Persze nem úgy kell elképzelni, hogy elkezdtem vedelni, nem is bírnám, de a jó hangulatú vacsorák mellé 1-1,5 dl vörösbort megittam. Egy csodálatos, makk egészséges kisfiúval lettem megáldva. Úgyhogy mindenféle módszer ide vagy oda, ha nincs a háttérben egészségügyi ok, akkor talán minden fejben dől el, és emellett természetes, hogy az ember megtesz mindent, hogy óvja leendő magzatát. A mai napig elérzékenyülök, amikor itt van mellettem és belegondolok, hogy mennyire vágytam rá! 3 éves elmúlt, de hihetetlen, hogy itt van. Nagyjából fél éves koráig csak néztem és gyönyörködtem benne, hogy az enyém és belőlem lett! Nagyon jó érzés!"

Még egyszer kihangsúlyoznám és Dóri is üzeni Nektek, hogy a minőség és a mérték nagyon fontos, de kutatások is bebizonyították már, hogy növelheti a vörösbor a megtermékenyülés esélyét. A kutatásokból az derült ki, hogy azok, akik vörösbort ittak 23 %-kal nagyobb arányban sikerült a megtermékenyülés, mint azoknál, akik más szeszes italt fogyasztottak vagy épp semmilyen alkoholt nem ittak abban az időszakban.

bor.jpg

Kép forrása: winetoday.org

Szóval ElőkéSzülők, ennek örömére lehet koccintani a jó hírre!

Ha tetszett a cikk és motiválónak találtad, akkor nyomj egy LIKE-ot! :)

Neked is van Tanulságos Történeted és szívesen megosztanád a többiekkel? Akkor küldd el az elokeszules@gmail.com-ra és írd a tárgymezőbe, hogy: "A MI SZTORINK!"

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr5113747798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása