- tegyél meg mindent érte -

ElőkéSzülés

ElőkéSzülés

Mi lesz, ha rám nyitnak?

2017. november 23. - FRK

shutterstock_37482358.jpg

Voltam egy előadáson, ahol azt mondta az előadó, hogy MINDEN, AMI KÖRÜLVESZ, AZ TE MAGAD VAGY! Akkor még nem igazán értettem, hogy ez mit akar jelenteni, de mostanra már tudom.

Van már sejtésed?

Mindig, ha épp foglalkoztat egy téma, akkor felfigyelsz az emberektől hallott egy-egy szóra. Vagy észreveszed a környezetedben azt, ami korábban nem is érdekelt, és ez leendő Kismamként sincs másként. A férjemmel majd csak jövőre vágunk bele a babaprojectbe, de már most rám tört az anyai ösztön. Már most észreveszek olyan dolgokat, amiket eddig nem, vagy csak szimplán nem érdekelt, mert tudtam, hogy még nincs itt az ideje.

Múltkor az egyik kedvenc éttermem mosdójában megláttam a pelenkázót. Itt a remek alkalom, hogy felfedezzem hogyan is működik. Végül is nagy badarság lenne akkor kipróbálni, amikor már a gyerek a karodban van, és azt sem tudod, hol az eleje és mit kéne vele csinálni! Így hát elképzeltem, ahogy ráteszem a babát. Mivel ez közvetlenül a WC csésze mellett volt, ezért nem árt lecsukni a fedelét, hogy bele ne pottyanjon a gyerek. Tudod, a klotyómanó a gyerekek ellensége. :D

Viccet félretéve, ilyen biztonsági óvintézkedések nem biztos, hogy eszedbe fognak jutni akkor, amikor a gyerek visít, mindenki előtt kínban érzed magad, büdös van és Te csak arra fókuszálsz, hogy mielőbb elcsendesüljön és sikeres küldetésként éld meg a pelenkázást. Egy szó, mint száz: KIPRÓBÁLTAM és baromira büszke voltam magamra, hogy ilyen tudatosan készülök a baba érkezésére.

Te el szoktál ilyeneken merengeni? Volt hasonló élményed? 

Ha igen, akkor oszd meg velünk kommentben! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://elokeszules.blog.hu/api/trackback/id/tr7913352485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása